Re: BootIT NG [duże dyski a narzędzia dosowe]

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 09:31:25 MET

> To ja przy okazji poproszę o wyjaśnienie, czy i jakie nieprzyjemności mogą
> spotkać szczęśliwego posiadacza HDD >~138 GB - przy okazji używania
> narzędzi dosowych lub działań w DOSie :)

Straszysz...
Mysle, ze taki program jak BootIT NG ostrzegałby, jesli widziałby,
tak jak u mnie, że partycja ma np. 220 GB, aby nic z nią nie działać...

No, ale z drugiej strony - moze wlasnie problem opisany
przeze mnie jest z tym bigLBA związany
(przypomnę:
dysk 160 GB (15 GB + 145 GB)
i niemożność wykonania obrazu partycji 15 GB, tzn. image mozna
utworzyć ale nie moglem zapisać go na tej drugiej, 145 GB partycji.
Aha, danym tam siedzącym nic się przy tym nie stało.
Potem podłączyłem inny dysk (80 GB) i bez problemu tam wrzuciłem
obraz tej mojej 15 GB.

Dziś sprawdzę ten dysk narzędziami diagnostycznymi.

latet