Re: Czym skolonowac partycje (za darmo)?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 01:18:50 MET

> BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com .

Nie wiem czy to wada tego programu, zamierzone dzialanie,
czy tez ja cos robie zle, ale denerwuje mnie jedna rzecz:
on ciągle mi wyłącza parametr "Active" dla partycji na innym
dysku, z ktorego normalnie nie startuję.
Potem wyciagam z kieszeni główny dysk, na ktorym mam
Boot-managera BootIT NG i nagle sie okazuje, ze nie mogę,
jak to zwykle robiłem, odpalić drugiego systemu, z drugiego dysku,
bo wspaniały BootIT miał kaprys przełaczyć mu ten jeden bajcik,
sam nie wiem kiedy i po co.

Jak temu zaradzić (oprócz odinstalowania BootIT NG)?

Dzięki,

latet