Re: Czym skolonowac partycje (za darmo)?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 23:44:26 MET

> Nie. Autor tego programiku wyłącznie dla jego potrzeb stworzył własny
> minisystem operacyjny

To teraz juz wiem, dlaczego po uruchomieniu BootIT z dyskietki
nie mogłem czegoś tam zrobić (nie pamietam czego) i bardzo
mnie dziwil komunikat, że nie mogę tego zrobić, bo to mozna
zrobić tylko pod DOS-em. Rękę bym sobie dał uciać, że własnie
byłem pod DOS-em, bo przecież:
1) startowalem z FDD
2) na ekranie tryb tekstowy
Wiec jak nie DOS, a wiem, że nie Linux, to co? :-)

Pozdrawiam,

latet - nie odróżniajacy DOS-a od ....[sam nie wiem czego]