Re: Czym skolonowac partycje (za darmo)?

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 17:52:16 MET

> BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com . Poszukaj sam w
> Google, dlaczego.

Dzięki, ściągnąłem, wypróbowałem (pobieżnie).
Pierwsze wrażenia - bardzo pozytywne.

No więc ściągnąłem, uruchomiłem program,
i został utowrzony obraz dyskietki/CD bootowalnej,
który wypaliłem. Tylko tyle się robi pod Windows.

Odpaliłem kompa z tego CD i... o miłe zaskoczenie -
dysk SATA na kontrolerze PCI jest bezproblemowo widoczny!
Czy ten programik sam z siebie taki mądry, czy też
wypalony CD został stworzony pod moją konfigurację
sprzętową i zostały tam zawarte odpowienie drivery,
obecne w moim systemie?

Innymi slowy - pytanie - czy utoworzy w programem BootIT
bootowalny CD z bardzo przydatnymi narzędziami - jest uniwersalny?

Dzięki,

latet