error code 88780078

Autor: <wisniewski79_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 12:39:26 MET

system wisndows XP professional + sp2
plyta glowna: K7S5A

nieopatrznie zostawilem kompa mlodszemu bratu z uprawnieniami administratora
a ten niewiele myslac odpalil instalke sterwonikow dla karty ESS 1868 i po
tym zabiegu karta zintegrowana z plyta glowna przestala dzialac ponwna
isntalacja wlasciwych sterownikow nic nie daje ciagle wyskakuje error code
88780078 sciganalem najnowsze stery ze strony prpducenta i dalej to samo
Wylaczylem dziwiekowke w biosie wywalilem stery ponownie wlaczylem
zaladowalem stery i ciagle nic rece mi opdadaja
Szukalem na gogle ale nie znalazlem rozwiazania mojego problemu. Bedze
widzieczny za wszelkie sygestie