Re: "Serwer aplikacji"

Autor: VVV <V_at_v.V>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 12:35:32 MET

Tomasz Motyliński napisał(a):

> Zadzwoń na infolinie M$ to ci powiedzą.

Zainstalowałem na komputerze wersję 180-dniową 2003 (Standard)
Uaktywniłem rolę Serwer terminali. Udało mi się zalogować
przez Remotedesktorp Client dla Linuksa na konto Administratora.
Przy którymś logowaniu wyskoczyło, że jeśli nie połącze się z serwerem
licencji serwera terminali, to za 119 dni mi wyłączy możliwość
logowania. Poszukałem w sieci opisu. Radzą, żeby była to zupełnie inna
maszyna dla dużej instalacji, ale w przypadku małych dopuszczają
współdzielenie maszyny z serwerem terminali. Dodaje się go przez
panel sterowania / składniki Windows / serwer licencji.
Przy uaktywnianiu serwera trzeba się połączyć do MS i podać swoje dane,
wtedy uwierzytelnią serwer licencji i już chyba będzie działać.

Wygląda na to, że jednak nie jest to osobny produkt. Choć pewno i tak
się upewnię na infolinii zanim pieniądz będzie miał wyskoczyć z
portfela. Byleby tylko ta infolinia nie była taka jak u znanego
operatora telefonicznego - trzy telefony - trzy różne odpowiedzi.

Pozdrawiam