Re: karta graficzna do cyfrowego LCD 18"

Autor: pawbrok <pawbrokUsunTo_at_pocztaUsunTo.onet.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 00:07:22 MET

Użytkownik "Mały Piotruœ" <maly_piotrus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ft55t1pevn2utpvdds8qkt44ojp5ran632@4ax.com...
> Dzień dobry,
> Uprzejmie proszę o podpowiedź w problemie z wyborem karty graficznej.
> Mam komputer P4 z płytą MSI i kartą NVIDIA GeForce2 MX 100/200.
> Ostatnio zamieniłem monitor na LCD 18" z wejściem cyfrowym; niestety
> moja karta nie ma wyjścia cyfrowego. Na co polecilibyście mi ją
> wymienić? Nie jestem grafikiem ani nie korzystam z gier, będę pisał
> programy i robił trochę stron WWW. Osobiście nie zależy mi na super
> grafice; chciałbym wykorzystać cyfrowy monitor.

Do takich zastosowań każda karta z wyjściem cyfrowym (DVI- chyba takie ma
Twój monitor -bywają też inne), która obsługuje rozdzielczość Twojego
monitora. Panele LCD mają jedną optymalną rozdzielczość, mniejszych nie
warto używać - obraz jest rozmyty. Monitor sam ustawia optymalne parametry
po podłączeniu do karty cyfrowej.

--
Pozdrowienia
pawbrok