XP: karta graficzna do cyfrowego LCD 18"

Autor: Mały Piotruœ <maly_piotrus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 21:27:50 MET

Dzień dobry,
Uprzejmie proszę o podpowiedź w problemie z wyborem karty graficznej.
Mam komputer P4 z płytą MSI i kartą NVIDIA GeForce2 MX 100/200.
Ostatnio zamieniłem monitor na LCD 18" z wejściem cyfrowym; niestety
moja karta nie ma wyjścia cyfrowego. Na co polecilibyście mi ją
wymienić? Nie jestem grafikiem ani nie korzystam z gier, będę pisał
programy i robił trochę stron WWW. Osobiście nie zależy mi na super
grafice; chciałbym wykorzystać cyfrowy monitor.
Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
(MP)