Pomocy... DirectX ;-(

Autor: news.tpi.pl <get_at_lost.it>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 20:14:26 MET

Mialem problemy wiec odinstalowalem directx dxeradicatorem... jednak teraz
po zainstalowaniu DX8.1 a nawet DX9c spowrotem polowa rzeczy nie dziala...

W uwagach przy plikach directx:

Brakuje pliku ddrawex.dll!
Plik dsound.dll jest w starej wersji, co może powodować problemy.
Należy ponownie zainstalować program DirectX, aby uzyskać najnowszą wersję.

W uwagach przy Ekran:

Wykryto problemy w rejestrze systemu. Szczegóły są dostępne w zapisanym
pliku tekstowym.
Należy ponownie zainstalować program DirectX, aby uzyskać najnowszą wersję.
Aby przetestować funkcje modułu DirectDraw, kliknij powyżej przycisk "Testuj
moduł DirectDraw".
Aby przetestować funkcje modułu Direct3D, kliknij powyżej przycisk "Testuj
moduł Direct3D".

W uwagach przy siec:

Zawarte w Rejestrze informacje o usługodawcy "Internet TCP/IP Connection For
DirectPlay" są uszkodzone lub nie istnieją.
Zawarte w Rejestrze informacje o usługodawcy "IPX Connection For DirectPlay"
są uszkodzone lub nie istnieją.
Zawarte w Rejestrze informacje o usługodawcy "Modem Connection For
DirectPlay" są uszkodzone lub nie istnieją.
Zawarte w Rejestrze informacje o usługodawcy "Serial Connection For
DirectPlay" są uszkodzone lub nie istnieją.
Należy ponownie zainstalować program DirectX, aby uzyskać najnowszą wersję.
Aby przetestować funkcje modułu DirectPlay, kliknij powyżej przycisk "Testuj
moduł DirectPlay".

Ratunku!!! I co ja mam teraz zrobic? Oczywiscie odpalenie instalatora DX nic
nie daje ;-(((