Re: crl.microsoft.com czy costam.. co to jest?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 19:50:55 MET

Dnia 2006-01-21, *news.tpi.pl* napisał(a):

> Hmm ostanio na Windowsie 2003 przy kazdym odpaleniu nowego programu firewall
> zglasza probe polaczenia Explorera z ctl.microsoft.com czy tam
> crl.microsoft.com... co to za szpiegowanie i jak to wylaczyc?

Nie jestem pewien na 100% bo nie pamiętam :) ale zdaje się, że to usługa
.NET Runtime Optimization Service. Łączy się dokładnie z clr.mcrosoft.com
i w zasadzie to nie wiadomo (no ja nie wiem :) ) [*] czy jej działanie
jest do czegoś potrzebne. Póki co przestawiłem start usługi z Automatyczny
na Ręczny i na razie nic niepokojącego się nie dzieje.

[*] Zresztą nawet ludzie piszący na grupach dot. .NET nie wiedzą ->
http://groups.google.com/group/microsoft.public.dotnet.framework.aspnet/browse_frm/thread/bf901dbceaad3ea7/e01563abca2bd73a?lnk=st&q=clr.microsoft.com&rnum=2#e01563abca2bd73a
( http://tinyurl.com/7jwtk )

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*