Re: Zawieszanie XP

Autor: yAro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 17:21:50 MET

Robi się coraz gorzej. Zawieszenia stają się nagminne. Próbowalem skanować
system MKS'em
ale nie chce ruszyć. Podobnie wiele innych skanerów online. Te, które
zadziałały wykryły jakiegoś
backdoora i trojana w dwóch plikach systemowych za windows\system32. Są to
lsass.exe
i swrtg.exe. Security task manager wykrywa, że ten pierwszy uruchamia
kolejną usługę
ssms.exe. Kasowanie lsass jest nie zalecane gdzyż jest niezbędny do
poprawnej pracy systemu.
Norton antivirus jest tu bezużyteczny. Po aktualizacji wypisuje mi, że
katalogi
które skanowałem nie mogły zostać zeskanowane ponieważ brakuje kluczowych
elementów programu.
Kolejny update pokazuje mi, że program jest zaktualizowany. Skanowanie
odsyła mnie jednak
ciągle do Knowladge Base gdzie jako rozwiązanie proponują mi update i tak w
kółko macieju.
Czy pozostaje mi jedynie reinstalacja systemu czy da się to jeszcze
uratować?