Zawieszanie XP

Autor: yAro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 12:42:07 MET

Od jakiegoś czasu kiedy uruchamiam dwie aplikacje nieco bardziej obciążające
procesor, jak np.
odtwarzanie filmu kiedy jednocześnie trwa kopiowanie lub archiwizacja
powoduje zawieszenie
systemu (XP pro). Zwykle nie jest to jednak całkowite zawieszenie. Wygląda
to tak, że choć mogę ruszać
myszą to nie działa klikanie. Podobnie klawiatura jest nieaktywna aczkolwiek
niektóre przyciski
za pierwszym razem działają jak chociażby przycisk start wyświetla listę
menu start ale od razu się
zawiesza. Udaje mi się też zmiana użytkownika (start+L). Po ponownym jednak
zalogowaniu na moje konto
nic nie odpowiada. Sprawdzałem dziennik zdarzeń ale tam tylko widnieje
Service error. Oczywiście
nieznany service error. Zauważyłem jednak pewną prawidłowość. Zawsze ten
Service errror poprzedza
log informacyjny o Diskeeperze przed nim jest ccProxy dalej ISService a
potem kilka wyświetleń
ccEvtMgr. Nie wiem czy to może być w jakiś sposób pomocne. Wszystkie
wymienione to nie błędy
tylko informacja o tym że usługa została uruchomiona.
Czy jest jakiś sposób aby wyłapać co jest odpowiedzialne za zawisy, czy
trzeba przeinstalować system?
Pozdrawiam
Yaro