Re: Trojan

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 16:54:10 MET

Tomasz Motyliński <motto77@wp.pl> napisał(a):
> Osobiście widziałem taki na oczy dwa razy.

I co z tego? Czy ja mówię, że to się nie może zdarzyć? A jeśli się nawet
zdarzy to wcale nie oznacza, że nie można takiego wirusa usunąć.

> Swoją drogą żałosne jest to
> brnięcie M$ w ślepy zaułek. Powinni się wziąć w garść i na podstawie
> obecnych doświadczeń napisać system kompletnie od nowa (zrywając z
> kompatybinością, że starymi aplikacjami). Myślę, że nie pracują tam głupi
> programiści, niestety balast kompatybilności ciągnie kolejne wersje
> systemu na dno...

Ale system pod względem architektury jest dobrze napisany. Większość zarażeń
następuje z winy użytkowników. Czepiać się można dziur w sofcie robionym
przez MS, który jest częścią Windowsa ale nie samej podstawy Windows.
Dlatego napisanie od nowa nic nie da.

Jakieś konkrety?

--
Grzegorz Niemirowski