Nagrywanie płyt bez uprawnień - nie Nero

Autor: rafal <ra_v_at_interiaBEZSPAMU.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 12:32:59 MET

Witajcie.
Mam do zainstalowania na pracowniach jakiś soft do nagrywania.
Oczywiście musi być free. Chwilowo padło na DeepBurner.

Niestety - jak można się spodziewać na koncie z ograniczeniami (XP Pro
SP2) nagrywanie nie pójdzie. Zmieniłem w zasadach zabezpieczeń
uprawnienia do formatowania i wysunięcia wymiennego nośnika, ala nadal
DB nie widzi nagrywarki.

Można to jakoś zrobić z ograniczonego konta. Nero odpada, za wiele
kompów, nagrywarki nie miały tego w OEM a Dziekan mi tego nie kupi
wolumenowo.

Pozdrawiam
Rafał.