Re: pendrive jako b: na stałe

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Tue 17 Jan 2006 - 10:13:55 MET

On Tue, 17 Jan 2006 09:32:02 +0100, DaT wrote:

> Może idea jest dobra, tylko nie wiem jak z niej skorzystać.
> Wow... zagladałem do MountedDevices, ale to co tam jest nie da się objąc
> rozumem białego człowieka.

Przesadzasz :) Masz tam 3 pola w każdym "rekordzie" , interesują Cię
literki dysków, i sygnatury dysków. Sprawdź sobie jaką sygnaturę ma
PENDrive (NTFS) i utwórz odpowiedni \DosDevice\B: (przykładowo) i jako
Data/Dane wklep szesnastkową sygnaturę.

> Może da się w jakiś sposób "powiedzieć" windowsowi, aby montował
> pendrive jako pierwszy wolny dysk po dyskach sieciowych?

A tego nie wiem. Poza tym miałbyś problem z XP/2003 i 2000. W XP/2003 dyski
mapowane są od Z: do A: a w 2000 od A: do Z: (z pominięciem tych które są
już zamapowane/lokalne)

Ustaw sobie delimiter.

--
Pozdrawiam