Re: karta WLAN w laptopie jako nie-Administrator - jak?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.syneticon.net>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 13:03:17 MET

Piotr Smerda schrieb:

> A może guziczek jakąś aplikację uruchamia? Może warto poszukać jakie
> oprogramowanie "guziczek" obsługuje? A potem regmon i filemon w ruch.

Guziczek uruchamia niebieskie swiatelko na obudowie laptopa :)

Ale pierw warto pomeczyc support Fujitsu-Siemens, przeciez to
niemozliwe, zeby z sieci bezprzewodowej mogl korzystac tylko
administrator (myslalem ze to jakies trywialne ustawienie, ktore
przeoczylem).

Na koniec zostanie pewnie regmon/filemon.

--
Tomasz Chmielewski