VPN Lan to Lan

Autor: Adam <f34n0r_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 11:52:00 MET

Witam

Interesuje mnie polaczenie 2 oddzialow firmy za pomoca VPN :

Centrala: - iDSL - Serwer z AD i Exchange + 15 klientow
Oddzial: Neostarda - modemo-router Asmax AR 804U (raczej do wymiany) - 3
kompy w grupie roboczej

I raz pytanie czy jest mozliwe takie polaczenie polaczenie obu sieci aby
polaczenie bylo ustanawianie automatycznie (np przez router), oraz komputery
z oddzialu logowały sie po uruchomieniu doAD w Centrali. Jezeli tak to jakie
routery mogę brać pod uwage (okolo 500-700 zl na 2 routery).

Mysle nad nastepujacym rozwiazeniem: Centrala Asmax Router BR-804V-II ,
Oddzial
Router Asmax BR-704n+, ale nie jestem pewien czyto bedzie działało tak jak
chce.

Pozdrawiam
Adam