Re: [WinXP HE] Mapowanie dysków...

Autor: Tomasz Motyliński <motto77_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Jan 2006 - 11:43:13 MET

Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk in <43CA54E4.2010306@blackfox.org> wrote:

> Jako interfejs do zarządzania zapisanymi hasłami służy "feature" o nazwie
> "Zarządzaj moimi hasłami sieciowymi" dostępny w Windows XP Pro w
> przystawce konta użytkowników. Wersja Home Edition jest jak wiadomo nieco
> "wykastrowana" i w tej wersji systemu Windows XP takiej funkcjonalności
> nie uświadczysz.

A ja myślałem, że one się tylko IIS różnią :D M$ normlanie mnie rozbraja,
całekim niedawno słyszałem o jakimś Win Start Editio czy jakoś tak, i że ta
niby tylko 800x600 i można 5 aplikacji uruchomić :D Na szczęście w domu
używam tylko linuksa, ale to już nie jest temat na ten wątek a nawet tą
grupę.

Pozdrawiam

--
Tomasz Motyliński