Re: [WinXP HE] Mapowanie dysków...

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Sun 15 Jan 2006 - 14:57:56 MET

Tomasz Motyliński wrote:

> Zaraz zaraz ja myślałem, że czegoś nie doinstalowałem, i gnida nie ma
> takiego checkboxa "zapamietaj hasło" jak się podaje użytkownika i hasło, a
> to co Ty mówisz to brzmi jak jakaś paranoja, ja chcę tylko aby zapamiętał
> hasło co zresztą na komputerze obok robi XP.

Jako interfejs do zarządzania zapisanymi hasłami służy "feature" o nazwie
"Zarządzaj moimi hasłami sieciowymi" dostępny w Windows XP Pro w
przystawce konta użytkowników. Wersja Home Edition jest jak wiadomo nieco
"wykastrowana" i w tej wersji systemu Windows XP takiej funkcjonalności
nie uświadczysz.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk