Ustawienie XP Antispy - pytanie

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 17:42:20 MET

Witam,

W programie XP Antispy mam dwa takie ustawienia:

1) Services / Disable auto-updates service
2) IE6 / Disable automatic updates

To drugie miałem od dawna zaznaczone, czyli wyłączone,
natomiast to pierwsze zawsze odznaczone i system
aktualizował mi się automatycznie.

Nie wiem o co chodzi z tą automatyczną aktualizacją IE.
Nie widzialem czegos takiego nigdy. Myslalem, ze w ramach
aktualizacji główej Windows, sciagane są też łatko do IE.
I chyba są. Tu chodzi o jakąś odrębną usługę.
Co ona dokładnie robi? Trzymać ją wyłączoną?

Dzięki,

latet