Re: problem z klawiszem szybkiego uruchamiania START

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 16:20:31 MET

Użytkownik "Curly" <lucas@budimex.de> napisał w wiadomości
news:dq9emj$jg3$1@amigo.idg.com.pl
> Kolejny problem, który mnie dopadł po instalacji windows XP, to brak
> funkcjonalności klawisza start (uruchamianego z klawiatury).
> Nie działa. Nie mam pojęcia, gdzie można go uruchomić :(
> Może Ktoś z Was, drodzy użytkownicy spotkał się z tym problemem.
> pozdrawiam,
> Lukasz

W kluczu HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Accessibility\StickyKeys
poszukaj wartości ciągu "Flags" - zmień wartość z "506" na "510".
oraz klucz HKEY_CURRENT_USER\ Software\ Microsoft\ Windows\
CurrentVersion\ Policies\ Explorer.
wartość DWORD o nazwie NoWinKeys ustaw na 0
lub
HKEY_LOCAL_MACHINE\ System\ CurrentControlSet\ Control\ Keyboard Layout.
Skasuj ten wpis wartość binarna "Scancode Map" = xxxxxxxxxx

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy