Re: WinXP - rozdzielczość ekranu - anomalie

Autor: Grzesiek <han_solo_at_tlen.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 16:12:30 MET

Użytkownik dziadek Ben napisał:

> To może być to !

> Też tak robiłem, ale od kilku miesięcy mój PC jest "legalny" (i tak ma już
> zostać!), więc ghost odpada.
> Mam wprawdzie free DrvImagerXP, ale żeby nim przywrócić partycję systemową,
> trzeba mieć drugiego XP na innej partycji!!! - to już nie jest legalne :((((
>
> Pozdrawiam i dzięki
> Ben

Rozumiem kolege, ja tez od kwietnia 05 jestem legalny na 2 domowych pc.
Ale ghosta mialem "dopietego" do jednej z plyt glownych jako bonus.
Jakas starsza wersja ale dziala! Prosze sprawdzic tylko czy XP Home ma
ntbackup, w Pro jest na 100%. Co do tego 2 XP to na 2 partycji to zawsze
mozna szybko instalnac, odtworzyc , a potem odpalic administratora
dyskow i podziekowac 2 XP kowi z wspolprce;)