Re: WinXP - rozdzielczo¶æ ekranu - anomalie

Autor: Grzesiek <han_solo_at_tlen.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 15:54:59 MET

U¿ytkownik dziadek Ben napisa³:

> Dziêki za próbê pomocy. Rozwi±zanie dobre zaraz po instalacji.
> Natomiast u mnie u¿ytkownicy istniej± ju¿ kilka miesiêcy - w kontach
> nazbiera³o siê wiele sk³adników i odtworzenie wszystkiego po wywaleniu konta
> mo¿e siê nie udaæ, a wtedy narobiê sobie wrogów: w najlepszym wypadku córy
> wydrapi± mi oczy ;)
>
> Ben

Mozesz jeszcze sprobowac ntbackupu zastosowanego wobec katalogu z
profilem usera. Konto usunac, utworzyc nowe o takim samym loginie i
hasle, a potem przywrocic z ntbackupu potrzebne pliki. Jednak tej metody
nie testowalem. Zazwyczaj robie kopie calej partycji ghostem, ale to juz
nie ten temat.

Pozdrawiam