Re: WinXP - rozdzielczo¶æ ekranu - anomalie

Autor: dziadek Ben <ja44_at_op.pl>
Data: Sat 14 Jan 2006 - 14:26:38 MET

> Mialem podobna sytuacje, wywalilem konto zwyklego uzytkownika (z
> ograniczeniami), zrestartowalem pc, utworzylem nowe konto usera (z
> ograniczeniami) i teraz jest ok

Dziêki za próbê pomocy. Rozwi±zanie dobre zaraz po instalacji.
Natomiast u mnie u¿ytkownicy istniej± ju¿ kilka miesiêcy - w kontach
nazbiera³o siê wiele sk³adników i odtworzenie wszystkiego po wywaleniu konta
mo¿e siê nie udaæ, a wtedy narobiê sobie wrogów: w najlepszym wypadku córy
wydrapi± mi oczy ;)

Ben