Re: scandisk - sam rusza - jak to wylaczyc?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 10:54:30 MET

Uzytkownik "Leukocyt" <leukocyt_USUN_NOSPAM_@aster.pl_SPAM_> napisal
w wiadomosci news:dq7mfn$tjj$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Michal Kawecki wrote:
> (...)
>
> no i jest error: z konsoli jest to samo. Wszystkie inne dyski
> przechodza test a ten jeden uparcie wiesza kompa...

Zdiagnozuj dysk przy pomocy programu serwisowego producenta.
http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287

> Zeby bylo
> ciekawiej, fizycznie mam dwa duze dyski, a ten nieszczesny o
> ktorym pisze jest tylko dyskiem logicznym, schowany gdzies daleko
> na partycji.

Znaczy, masz dwa napedy czy jeden naped i kilka partycji/dysków
logicznych na nim?

> Myslalem o przerzuceniu danych gdzies obok i usunieciu tego dysku z
> partycji.... Troche sie jednak obawiam takiej operacji, czy nie
> rozwali mi to calkowicie systemu. Z drugiej strony nie wiem co
> sie dzieje... wiec problem lepiej zwalczyc.

Usuniecie dysku logicznego nie rozwali systemu ;-). No chyba ze tenze
system trzyma na nim jakies swoje pliki systemowe. Aha, nie korzystaj z
zadnych wynalazków tylko pracuj spod systemowego diskmgmt.msc, bo
czasami bledna struktura partycji tez moze byc powodem wlaczania sie
chkdsk-a.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/