Re: scandisk - sam rusza - jak to wylaczyc?

Autor: Leukocyt <leukocyt_USUN_NOSPAM__at_aster.pl_SPAM_>
Data: Fri 13 Jan 2006 - 08:56:22 MET

Michal Kawecki wrote:
(...)

> W Windows 2000 nie ma programu scandisk.

:)

> Uruchom Konsole Odzyskiwania i wykonaj polecenie chkdsk /r.

no i jest error: z konsoli jest to samo. Wszystkie inne dyski przechodza
test a ten jeden uparcie wiesza kompa... Zeby bylo ciekawiej, fizycznie
mam dwa duze dyski, a ten nieszczesny o ktorym pisze jest tylko dyskiem
logicznym, schowany gdzies daleko na partycji.

Myslalem o przerzuceniu danych gdzies obok i usunieciu tego dysku z
partycji.... Troche sie jednak obawiam takiej operacji, czy nie rozwali
mi to calkowicie systemu. Z drugiej strony nie wiem co sie dzieje...
wiec problem lepiej zwalczyc.

Pzdr
   Leukocyt