Re: Autostart -problem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 16:29:18 MET

Użytkownik "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl> napisał w wiadomości
news:1tv9l598s3s9y.1qdnjruup9hw5$.dlg@40tude.net

> iii?
>
> Piszę perzeciez że usuwam klucz (wpis w rejestrze ) a on się po
> odswiezeniu pojawia. Jesli jednak cos chcę cos dopisać (zaptaszam w
> PeerGuardianie żeby sie uruchamiał to nie pojawai się wogóle w
> autostarcie) Przykład nastepny: usuwam wpis
> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run,
> DiskeeperSystray, "C:\Program Files\Executive
> Software\Diskeeper\DkIcon.exe" z nieistniejacego juz diskeepera.
> Naciskam odswież . szukanie i znowu jest ta gnida.! znowu usuwam i
> znowu jest. mam uprawnienie do wszystkich kluczy

To zajrzyj jeszcze do Autostartu w menu Start co tam siedzi, jesli jest to
go usun.
Ponadto zobacz tez w podkluczach HKLM/... Run_ itd.. oraz w identyczej
lokalizacji lecz HKCU i HKU.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy