Re: Autostart -problem

Autor: C.R.E.E.D <mrmotaba_at_>
Data: Thu 12 Jan 2006 - 15:55:45 MET

Dnia Thu, 12 Jan 2006 15:17:09 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> C.R.E.E.D" <"mrmotaba@ <Użytkownik "C.R.E.E.D" <"mrmotaba@"@wp.pl>
>
> Pewnie te programy przywracają swoje wpisy.
JAK?
Przecież ich niema....

> Co do usuwania to może jakiś wirus?

Nie stwierdzono

>Sprawdź programem RegMon.

> Normalnie, prawoklik na interesującym Cię kluczu.
iii?

Piszę perzeciez że usuwam klucz (wpis w rejestrze ) a on się po
odswiezeniu pojawia. Jesli jednak cos chcę cos dopisać (zaptaszam w
PeerGuardianie żeby sie uruchamiał to nie pojawai się wogóle w
autostarcie) Przykład nastepny: usuwam wpis
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run,
DiskeeperSystray, "C:\Program Files\Executive
Software\Diskeeper\DkIcon.exe" z nieistniejacego juz diskeepera.
Naciskam odswież . szukanie i znowu jest ta gnida.! znowu usuwam i
znowu jest. mam uprawnienie do wszystkich kluczy

--
Pozdrawiam
C.R.E.E.D.