Re: Wersje BOX (WinXP, Office 2003) a aktywacja

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Wed 11 Jan 2006 - 10:45:24 MET

latet wrote:

> Jak to jest z wersjami BOX (WinXP, Office 2003).
> Dzwonilem do M$ i powiedzieli mi, że aktywacja tych
> pakietów (np. przez net) technicznie "przywiązuje" je
> w sposób magiczny do płyty głównej, podobnie jak wersje OEM,
> z tą jendak różnicą, że jesli zechce mi się przenieść je
> na innego kompa, to mogę zadzwonić i aktywować przez tel.
> i nie mają prawa mi takiej aktywacji odmówić, bo to są wersje BOX.
>
> Pytanie: co się wtedy stanie z wersją działającą na starym kompie?
> Czy będzie nadal działać? (Oczywiscie wiem, że prawnie byłoby
> [...]

Na dzień dzisiejszy będzie działać. Nie jest wykluczone, że któraś
następna wersja np. Windows Update lub jakiś inny serwis M$ zacznie to
sprawdzać on-line i wtedy pojawi się problem.
Poprawię jeszcze, że jeśli nic sie nie zmieniło w ostatnich miesiącach
to drugą aktywację można też wykonać on-line, dopiero trzecia wymaga
telefonu.