Re: ustawienie widoku w folderach w XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 20:09:24 MET

Użytkownik "yAro" <ptica27@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dq0ja2$t4k$1@news.onet.pl
> Z jakiegoś powodu XP pro nie chce mi zapamiętywać ustawień folderów. Za
> każdym razem kiedy wchodzę do jakiegoś folderu i zmieniam widok np. na
> listę, po ponownym wejściu do tego folderu widok jest ustawiony na podgląd
> albo kafelki. Wszystko to po mimo tego, że mam ustawione aby system
> zapamiętywał ustawienia widoku dla poszczególnych folderów. O co w tym
> chodzi? Czy jest jeszcze inne miejsce w systemie gdzie można to ustawić
> tak żeby na pewno działało?
> yAro

Pierwsze co zrob to odfajkuj "zapamietywanie ustawien widoku dla kazdego
folderu". Teraz Wejdz do poszczegplnych okienek i ustaw wyglad w/w swojego
uznania.
Po ustawieniu wejdz ponownie do opcji folderow i zafajkuj "zapamietywanie
ustawien .." - Zastosuj/Ok
lub zastosuj pewne wskazowki z news:dpvpgn$hdu$1@atlantis.news.tpi.pl

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy