ustawienie widoku w folderach w XP

Autor: yAro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Jan 2006 - 16:19:28 MET

Z jakiegoś powodu XP pro nie chce mi zapamiętywać ustawień folderów. Za
każdym razem kiedy wchodzę do jakiegoś folderu i zmieniam widok np. na
listę, po ponownym wejściu do tego folderu widok jest ustawiony na podgląd
albo kafelki. Wszystko to po mimo tego, że mam ustawione aby system
zapamiętywał ustawienia widoku dla poszczególnych folderów. O co w tym
chodzi? Czy jest jeszcze inne miejsce w systemie gdzie można to ustawić tak
żeby na pewno działało?
yAro