Bezpieczeństwo hibernacji

Autor: Jazz <jazz_at_pl.invalid>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 18:20:15 MET

Sytuacja którą poniżej opiszę miała miejsce już 2 razy i napawa mnie ona
dużym przerażeniem.

Otóż na kompie (XPSP2 ze wszystkimi poprawkami) założone są 4 konta. Na
jednym z tych kont (z prawami admina, gdyby to miało jakieś znaczenie)
jestem stale zalogowany. Komp gdy jest nieużywany jest hibernowany.

Do tej pory wszystko było ok, ale ostatnio już drugi raz po odhibernowaniu,
system zamiast wyświetlić standardowy ekran logowania XP przeszedł od razu
na pulpit mojego konta!!! Ludzie co robić? Czy ktoś się w ogóle z czymś
takim spotkał?

--
Jazz
http://jazz.prv.pl/