problem z ...?

Autor: Jacek <dobragrupa_spamowo_at_poczta.fm.usuntocotrzeba>
Data: Mon 09 Jan 2006 - 09:23:34 MET

Witam.
Mieszałem kiedys przy polaczeniach VPN i po tych zabiegach mam takie objawy:
1. Dwie karty sieciowe i tylko na jednej działa serwer DNS ( musialem
właczyć drugą z innym IP aby to działąło
2. Klienci z Winnt40 nie mogą zmieniac haseł
3. Z klientów (w2k i nt4) nie mozna przeglądac otoczenia sieciowego gdyz
wyświetla się koimunikat:

Microsoft Windows Network
mojadomena nie jest dostępny.

Lista serwerów dla tej grupy roboczej jest obecnie niedostępna.
4. Przy dodawaniu stacji do domeny muszę wpisac mojadomena.lokal (czyli
pełną ścieżke) , dawniej wystarczyło mojadomena

Chyba jest to związane z konfiguracją serwera dns , a raczej brakiem wpisów
w nim ??? Czy tak???
Czekając na poradę pozdrawiam