Re: narzędzie do zapobiegania zmianom konfiguracji

Autor: Pete67 <pete67_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Jan 2006 - 08:22:46 MET

> Kiedyś spotkałem się w jednej kafejce internetowej z takim sprytnym
> narzędziem które po każdym restarcie (?) przywracało oryginalną
> konfigurację komputera. Eliminowało to problem zainstalowanych w
> międzyczasie gg/wirusów/spyware, zmian konfiguracji komputera, tapet,
> kolorów, wielkości czcionek. Bardzo by mi się przydało to narzędzie, ale
> niestety nie pamiętam nazwy tego programu a google jakoś nie jest w stanie
> mi sensownie pomóc.
>
> Fajnie aby program działał _także_ pod linią win9x.

Mam takie ustrojstwo
Karta na PCI, ustawiam sobie sam czy za każdym razem startuje komp z
systemem na nowo odzyskanym czy wtedy gdy sobie zazzyczę.

Działa również jako ochrona BIOSU :)
Rewelacyjna sprawa gdy chodzi o robaki i wirusy:) czy dłubanie w BIOSie
Czasem jednak kłopotliwe jest pamiętanie o zapisaniu istotnych zmian:)
Pod windami działa bez problemu ale nie pamiętm jak jest z LINUXami

Na Allegro nabyłem za 60zł.
Pozdrawiam