Re: Instalacja WinXP - pytanie proste, ale nie oczywiste

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 21:29:26 MET

> Nie trzeba rozkręcać, to samo osiągniesz, jak w biosie ustawisz start z
> drugiego dysku, z tego, na którym własnie zamierzasz instalowac system.
> No, w boot.ini będziesz pewnie miał wpis pierwszego systemu - dodatkowo.

Hmm... moze i masz racje, ale...:

- nie ufam, ze WinXP uszanuje BIOS, bo wiem, ze nawet jak sie w BIOS
    calkiem wyłączy dany dysk, to Winda i tak go "zobaczy".

- a co jesli jest to dysk SATA podlaczony do kontrolera na PCI?
    jak go wskazać w BIOS? (moze cos sie tam pojawi, jeszcze nie wiem).

Ale pewnie zaryzykuję, tak jak piszesz.

Dzięki,

latet