Outlook Numer błędu: 0x800CCC0F

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 15:33:47 MET

Witam. Mam otwartego outlook i mam konta na onet i o2. Zaraz po restarcie
kompa outlook działa poprawnie ale poźniej pojawia się błąd.
 Twój serwer nieoczekiwanie zakończył połączenie. Mogło być to spowodowane:
nieprawidłową konfiguracją serwera, problemami z siecią lub długim okresem
nieaktywności. Konto: 'pop3.poczta.onet.pl', Serwer: 'pop3.poczta.onet.pl',
Protokół: POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Numer błędu:
0x800CCC0F .
Przeglądam google i ludzie piszą, różne rzeczy ale tylko w wiekrzości
przypadków skutkuje RESTART KOMPA.