Oglądanie TV w Media Center

Autor: Arek <arcady2WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 15:04:14 MET

Witam!

Pytanie do użytkowników Media Center:

Czy oglądanie TV w tym systemie, polega na zgrywniu obrazu z tunera TV i
wyświetlaniu go z kilkusekundowym opóźnieniem?

Tak jest np. w Nero Home (z pakietu Nero 7) i MythTV (Linux). Osobiście mi to
nie odpowiada, bo pomimo że chcę ogladać TV na żywo, to sygnał jest zgrywany i
wyświetlany z widoczymi efektami kompresji. W rezulacie obraz jest dużo gorszy
od tego co wyświetla np. DScaler.

I drugie pytanie:

Czy do usuwania przeplotu z obrazu TV, stosowane są jakieś filtry deinterlace?

--
Pozdrawiam, Arek