Re: Defragmentator dysków - alternatywa?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 06 Jan 2006 - 11:46:29 MET

Użytkownik "INNY" <tajn0s_agent0s@prl.com> napisał w wiadomości
news:dpklem$5v8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Może byc to, speed disk zajmował się plikiem wymiany, ale w
> Windows 98, tu jakoś nie przejawia nim zainteresowania.Standarowy
> defrag z XP zajmuje się plikiem swapu czy nie?

Nie. Ale zrób jak napisałem i nie będziesz się musiał więcej swapem
zajmować, bo zawsze będzie w jednym kawałku.

> Dla mnie
>
> Przy defragmentacji systemu plików 60% przy folderach powinna być
> też więskza wartość?

Chodzi Ci o fragmentację folderów? Foldery są w FAT32 zapisywane tak jak
pliki, tj. gdzieś tam są porozrzucane po dysku. Kłopot w tym, że ani
systemowy Defrag ani contig się nimi nie zajmuje. Zainstaluj sobie
jakiegoś komercyjnego defragmentatora w wersji demo, uporządkuj dysk
(pliki oraz foldery) i potem już tylko konserwuj go contigiem.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/