RPC DCOM i Outpost FP

Autor: MATEOh <mateusz-hyndle_at_o2.pl>
Data: Thu 05 Jan 2006 - 18:20:49 MET

Mam taki problem ze ostatnio wyskakuja mi co kilka minut komunikaty o
wykrytym ataku. Zagladajac do dziennika widze ze jako typ ataku wykryto RPC
DCOM. Wczesniej wykrywal mi to w programie BitComet, ale go wylaczylem i
dalej wyskakuje... dzisiaj juz na szczescie nie, ale wczoraj co kilka minut
polaczenie niby bylo a nic nie chodzilo... nawet pingi nie dochodzily do
DNSa.
Co to za cholerstwo ? :P
prosze o pomoc, moze jakas latke sciagnac (chociaz juz mase nasciagalem i
poinstalowalem) ?

pozdrawiam