Re: Problem z XP (błędy podczas instalacji programów)

Autor: RDS <a_at_b.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 22:43:36 MET

> Mo komputer to: Płyta PcChips m726mrt, celeron 466, 96 MB RAM-u w kościach
> 32
> i 64 MB (no name), sound blaster live!, dysk samsung 8GB, nagrywarka, oraz
> DVD obie LG.

Witaj
Z mojego doswiadczenia serwisowego wiem ze plyty na PCChips to wysoce
niestabilne produkty.. Sugerowalbym wymiane tej plyty na cokolwiek innego
(Intel, Via) Podejrzewam ze problem tkwi tu.. (Win XP moze troszke
intensywniej wykorzystywac mozliwosci chipsetu a PcChips wlasnie tu moze sie
wywalac)
Pozdrawiam Radziol