Problem z XP (błędy podczas instalacji programów)

Autor: haplo <haplo83_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 04 Jan 2006 - 19:07:43 MET

Witam

Do tej pory używałem i nadal używam Win 98SE. Wszystko działa prawidłowo.
Chciałem zacząć używać XP, i tu zaczął się problem. System instaluje się jak
bez zastrzeżeń, natomiast problem pojawia się po instalacji. Podczas
instalacji programów wyskakują mi błędy (np. sumy kontrolnej).Dotyczy to
głównie archiwów jak np. NERO, czy jakieś kodeki. W innych wyskakuje mi
komunikat "file is corupted". Problem nie dotyczy wszystkich programów. Bo
taki np. Winamp instaluje się prawidłowo. Wszystkie programy (jak i WIN XP)
na pewno są dobre, na Win 98SE (i na innych komputerach) instalowały się i
działały dobrze. Najlepsze jest to, że nie zawsze pojawiają się wyżej
wymienione błędy. czasem (bardzo rzadko) uda się zainstalować któryś z nich
prawidłowo. Charakter wymienionego problemu wskazywał by na pamięci RAM, ale
sprawdzałem je przez wiele godzin memtestem oraz goldmemory i wszystko było w
porządku. Niestety nie mam możliwości wypróbowania innych pamięci.

Mo komputer to: Płyta PcChips m726mrt, celeron 466, 96 MB RAM-u w kościach 32
i 64 MB (no name), sound blaster live!, dysk samsung 8GB, nagrywarka, oraz
DVD obie LG.

Z góry dziękuje za pomoc.