Re: nie widze GIFow i JPEGow

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 19:51:31 MET

Użytkownik "Piotr" <puszka@poczta.wprost.pl> napisał w wiadomości
news:dpe3uk$co3$1@news.lublin.pl
> Mam system WIN XP Pro, Zapuscilem program antyspajłerowy i po tym
> stracilem mozliwosc ogladania gifow i jpegow. Jesli ogladam obrazki w
> necie, jest ok, ale tych zapisanych na dysku nie moge zobaczyc. Nie ma
> tez mozliwosci podgladu miniaturek.

Jezeli masz podglad plikow *.bmp (piszesz, ze tylko brakuje gif, jpg),
to musisz miec prawidlowo zarejestrowana klase, bo wymienione pliki
maja identycza!! jak *.bmp, wiec idac droga dedukcji, masz zly wpis w
rejestrze dotyczacy pliku *.jpg, gif, jpeg
Jak to rozwiazac?, zobacz dokladnie jak jest zapiasane w przypaku pliku
*.bmp, wpisz IEDNTYCZNIE i musi dzialac.
BTW inne pliki (poza 4-ma wymienionymi) maja inny sposob (klasa)
wyswietlania podgladu.
Na przyklad wstaw takie wartosci:
HKEY_CLASSES_ROOT\.gif\ShellEx\{BB2E617C-0920-11d1-9A0B-00C04FC2D6C1}
po prawej stronie okna nazwa wartosci ciagu : Domyślna wpisz dane wartosci
{7376D660-C583-11d0-A3A5-00C04FD706EC}
itd. dla kazdego rozszerzenia.

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy