Re: ile pamieci xp home

Autor: TOMO <carme_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 19:03:33 MET

 A jaką masz płytę i procesor?

> BIOS pokazuje ile *wykrył*, ale nie ile *udostępnił* systemowi.

Płyta ASUS P5WD2 Premium
Procesor Intel Pentium D 3GHz

Wbrew domysłom niektórych grupowiczów komputer służy mi do pracy a nie do
szpanowania przed znajomymi kto ma szybszy komputer do układania pasjansów.

Z win XP Home korzystam od kilku lat i ponieważ nie jestem ekspertem nie
zauważyłem różnicy w wydajności czy też możliwościach pomiędzy Home i Prof.
Prof chodzi u mnie na innym komputerze.
Chętnie poznam argumenty na wyższość Prof nad Home w komputerze, który ma
służyć jako wydajna stacja robocza dla jednej osoby. Najważniejsza jest dla
mnie wydajność, szybkość i niezawodność.

Po włączeniu PAE jak radzili grupowicze system zobaczył całą pamięć (pytanie
dlaczego wcześniej nie).
Liczę na pomoc i dziękuję za dotychczasowe rady.

pozdrawiam
TOMO