Jak zrobić Hardlink ?

Autor: student <monsunBEZ_at_TEGOpoczta.onet.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 16:01:57 MET

Witam grupowiczów

Potrzebuję zrobić "hardlinka" jeśli dobrze w ogóle się wyrażam. "C:\Program
Files\Program\Baza.dab" ma wskazywać na lokalizację sieciową
"\\Export\Udostępnione\Baza.dab" lub na zmapowany dysk sieciowy
"Z:\Udostępnione\Baza.dab"

Nie w sensie skrótu...tylko w programie mam lokalizację bazy w program
files. Chcę go oszukać, by móc pracować z dwóch stanowisk jednocześnie.
Program instalując się umieszcza bazę w domyślnej lokalizacji,
przypuszczam,
że jak uda mi się zrobić mojego linka to go oszukam...

Pozdrawiam

--
Kłaniam się zobowiązany za pomoc
studentos