Re: Antywirus dla XP i dzialajacy z Outpost Firewall Pro

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 14:17:29 MET

W wiadomosci: 7884$43b9c620$57cf6ccc$31567@news.chello.pl,
Barman <marcysking@wp.WYTNIJTO.pl> napisal(a):

> avast.com

Witam!

Plus odpowiednia konfiguracja:
- Wylaczenie powiadomien -- Service Pack 2 pilnuje czy jest aktualna baza
wirusów.
- Wlaczenie sciagania w tle aktualizacji aby nie zaklócac transmisji.
- Wlaczenie automatycznej aktualizacji programu bez wymuszania resetetu.
- Uzycie standardowej skórki programu.
- Mozna pomyslec takze wylaczeniu generowania VRDB. Choc ten ostatni pomysl
moze byc dyskusyjny.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski