Re: CdRom poza Windows...

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Tue 03 Jan 2006 - 14:11:34 MET

W wiadomości: dpbea1$aki$1@inews.gazeta.pl,
nnowy <nnowy@gazeta.pl> napisał(a):
> Witam
>
> że Cd (DVD) działa pod Windowsem, to wiadomo...
> ale za chiny nie wiem jak go odpalić chciażby uruchamiając komputer
> dyskietką startową DOSa
> sterownik pod DOSa sobie znalazłem, ale co dalej?
[...]

Witam!

Dyskietka startowa Windowsa ME ma taką właściwość, że automatycznie wykrywa
CD-ROM-y. Przynajmniej nie spotkałem się z przypadkiem aby zawarte tam
sterowniki nie wykryły go.

Taką dyskietkę trzeba sporządzić przy pomocy apletu "Dodaj/usuń programy" w
Panelu sterowania Windowsa ME. Narzędzie do formatowania dyskietek w Windows
XP wgrywa pliki DOS-a z Windowsa ME bez tych sterowników (i innych
narzędzi).

Nie wiem czy nie warto pomyśleć na stworzeniem z takiej dyskietki
bootowanego CD przy pomocy Nero. Powinno to oszczędzić czasu w czasie
bootowania.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski