Urochomienie systemu.

Autor: Kacper Kwapisz <kkkas_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 19:24:12 MET

Witam.
Mam dość dziwny problem z moim windowsem 2000. Gdy próbuję go uruchomić, to
dość często (praktycznie zawsze) staje na momencie "trwa ładowanie ustawień
osobistych...". System się nie zawiesza (oknem mogę ruszać itd), ale nie chce
iść dalej. W trybie awaryjnym także nie zawsze chce się włączać, a jak już się
włączy, to moment z ładowaniem ust. osobistych trwa nawet kilka minut. Problem
udało mi się rozwiązać w trochę dziwny sposób:

Muszę w "menu opcji zaawansowanych" ustawić, aby włączone zostało
rejestrowanie uruchamiania, wtedy system uruchamia się tak jak powinien i nie
wiesza się na tym ładowaniu ust.

Czy ktoś wie czym to może być spowodowane, albo chociaż gdzie można ustawić w
systemie, aby zawsze rejestrowanie uruchamiania było włączone ?

Pozdrawiam, i z góry dziękuję za pomoc.
Kacper 'KKKas' Kwapisz

--
W: www.yume.pl - Design & Programming Studio