Re: [win 2k3] Stery nvidii nie chcą współpracować...

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 17:30:42 MET

> 1. Defaultowo akceleracja graficzna jest wylaczona - trzeba ja wlaczyc!
> 2. Nowe stery nvidii (8x.xx) nie obsluguja juz GF2.
korzystałem z wersji od 4x.xx do 7x.xx

Zacząłem siębawić. Najpierw na siłę wstawiałem kartę dostępną (jakieś ATI)
potem zacząłem przełączać w biosie Agp 4 na 2x i po którymś odinstalowaniu
sterów ATI i restarcie, komp wykrył samoistnie moją GF2.
Nie mam pojęcia co i jak się stało, ale działa.
Przy poprzedniej instalce takich problemów nie miałem.