Re: CdRom poza Windows...

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 16:01:49 MET

Użytkownik "nnowy" <nnowy@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:dpbea1$aki$1@inews.gazeta.pl
> Witam
>
> że Cd (DVD) działa pod Windowsem, to wiadomo...
> ale za chiny nie wiem jak go odpalić chciażby uruchamiając komputer
> dyskietką startową DOSa
> sterownik pod DOSa sobie znalazłem, ale co dalej?

Na płycie jest katalog BOOTDISK a tam program MAKEBOOT.EXE.
Mozesz zastosowac tez to http://www.ultimatebootcd.com/
lub zrob sobie dystkietke startowa z Win98, do pobrania tu:
www.bootdisk.com
http://www.nu2.nu/bootdisk/

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy