Re: Automatyczne odzyskiwanie Systemu

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 02 Jan 2006 - 15:51:26 MET

http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/1c6cd8fa6d755756/4f553b7cdd08ad55?lnk=st&q=bakap+piotr&rnum=1#4f553b7cdd08ad55

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy